Home
Komentari
Kulturna politika
Ekonomska politika
Debate
Prikazi
Hronika
Polemike
Prenosimo
 
 
Impresum
Pretplata
Kontakt
Oglašavanje
Novi broj
Prošli brojevi
Posebna izdanja
NSPM Analize
Linkovi
Debate:
Kosovo i Metohija
Srbija i Crna Gora
Srbija i NATO
Srbija među ustavima
Crkva i politika
Kuda ide Srbija?
Svet nakon 11. septembra
Istina i pomirenje na ex-YU prostoru
   
  Komentari:
Politički život
Kolumne Đ. Vukadinovića i S. Antonića
Kulturna politika
Ekonomska politika
Polemike
BiH - deset godina posle Dejtona
Savremeni svet
   
  Pregledi:
Prenosimo
Prikazi
Hronika
Ankete
   
 

KOMENTARI

Kolumne Đorđa Vukadinovića i Slobodana Antonića u Politici

 

 

Komentari sa sajta Politike na tekst Đorđa Vukadinovića

KOSOVSKI HOKUS-POKUS

manik

srbe evropa hoce samo i iskljucivo kao robove,nemislece,drhtuljave,uplasene,sakate,ostecene,evropa nas hoce samo kao krivce,sluge,ulizice,podanike,nemuste,polupismene,nekreativne,neanaliticne,nefilozofske,nesumnjicave.ako ta struja prevagne u srbiji,eto nas za 20 godina u evropi.a do tada,pa radicemo sve da to i postanemo,uz svesrdnu pomoc od srpske politicka,intelektualne i kulturne elite koja nas sistematski preoblikuje ekonomskim i drugim meztodama kojima se vrsi selekcija podobnih,da bi samo moralni,licemerni,palanacki i primitivni kukolj ostao,isplivao i opsato kao rezultat negativne i sramne selekcije a da ostali koji zive,mrdaju,misle,da ti budu odstranjeni,amputirani,izbrisani,izbaceni,odbaceni i prokazani kao cudovista,kao gubavci,kao nemisleci,kao neuklopivi-na ivicama ljudskih,suvise ljudskih naseobina zla i implozije.

troja - zar nije mogao tadic,nas predsednik,da se,bar,kao novak djokovic,javi i prikaze se!-preko linka okupljenom srpskom narodu u presudnom momentu u kome je trebalo pokazati i objaviti nacionalno i politicko jedinstvo srpske politicke elite i srpskog naroda,kada je u pitanju status srpske pokrajine kosovo i metohija.

Zoran , 03/03/2008, 22:24

Piter Fejt,shef Eurosonga sto je stigao na Kosovo izjavio je da treba da prestanemo da odplacujemo dug i gle cuda,za to isto se zalagao i Mladjan Dinkic.Koja slucajnost,ili je posredi nesto drugo.Ciji su nasi politicari?


pavle smojdic, 03/03/2008, 22:56

Nema ni zurbe ni guranje pod tepih Gospodine Vukadinovicu,jednostavno zivot ne moze da ceka,i ide se dalje.Videli ste rezultate istrazivanja Ministarstva za KiM,pomocnik ministra je bio duboko razocaran.Price o nebeskoj Srbiji i nebeskom narodu vise niko ne kupuje. Pavle PS:Odmah da se razumemo nisam glasao niti cu za LDP,ali bolji odgovor nisam imao


Dragan , 03/03/2008, 23:11

Kao po obicaju gospodin Vukadinovic pokadja u centar!Tog tuznog 17.zvala me je rodbina iz Kanade,Danske i Irske i svi su bili jako tuzni,potresesni,nije ima bilo do price,hteli su samo da cuju nas,najblize,da zajedno podelimo tugu.A onda narednih dana gledajuci mnoge medije,skoro kao da se nista nije desilo!Svih ovih dana je jako malo autenticnih svedocenja ljudi kojima je ovo zaista jako tesko palo,prica ljudi koji pate sto im se drzava rastura...P.S.Istako bih i tacnost predjasnjih Vukadinovicevih predvidjanja da ce iz krhkog kosovskog konsenzusa ispadati jedan po jedan ucesnik.I upravo se to ovih dana desava sa istupima gospodina Dinkica koji zarad standarda,pragmatizma,realizma i slicnih evroreformskih mantri smatra da polako treba odustati od Kosova krenuti dalje kao da se nista nije desilo!Na dobrom putu je i DS,ali(jos uvek)ne toliko glasno kao Dinkic.


toma mh , 03/03/2008, 23:20

g.Đorđe kao i uvek pišeš jasno i realno. Baš si lepo opisao stavove pojedinih partija...


njujork , 03/03/2008, 23:38

jedina frustracija koju sam ja u americi osetio je zvana doktor vojislav kostunica. reakcija zvanicnog beograda me je podsetila zasto sam u americi. mnogo sam srecniji od tog dana.


Milica Ilic , 03/03/2008, 23:44

Eto i ja sam kao vasa prijateljica provela subotu popodne na protestu u Otavi, u oblaku snega. Bilo nam je tuzno, ali u isto vreme i lepo. Zasto - pored nas Srba bilo je puno Grka a i nekoliko Kanadjana koji dele nasu tugu. I tuzno je da se neki nasi sada bivse prijateljice iz Beograda sprdaju sa nama, pozivaju nas da se lecimo sto nam eto nije svejedno. Njima je glavno da mogu da putuju, u medjuvemenu salju nam stripove gde se Albanci podsmehuju knezu Lazaru i Milosu Obilicu. Otac tih nasih bivsih drugarica je pobegao posle rata iz Podujeva, Albanci su mu ubili troje brace. I sad posle toliko godina mi i nasa deca koja nisu videla ni Decane i Pecku Patrijarsiju su tuznija nego mnogi u Beogradu koji jos cestitaju Albancima njihovu pobedu. Ali mi se necemo menjati. Nama je Kosovo u srcu i tu ce i ostati!


patriJota , 03/03/2008, 23:57

Ima nas jos koji necemo prodati veru za veceru.Niti Kosovo za patike!A evropejci nek i dalje mlate praznu slamu,mozda i doguraju do Evrope u kojoj Srbija jeste oduvek.Kosovo je Srbija!


Vladimir , 03/03/2008, 23:58

Zasto je tako brzo skinuta crnina? Pa, zato sto mora nesto da se radi ipak nakon svega. Moraju se platiti racuni, mora se privredjivati i mora se ziveti. Neki ljudi umru od tuge, ali vecina nastavi sa zivotom. A ako je nekome zao sto oplakivanje traje kratko, to je verovatno zato sto je mislio da ce duze jahati na talasu opste ozaloscenosti.


milan k, 04/03/2008, 00:04

Ma bre..... pukli smo ko bas. Kako beše ono od Tarabića sa jednom šljivom? Mada nema veze. Kakva je ova planeta izvesno je i da će uskoro smak sveta. I nisu Amerika i EU a ni Rusija i Kina najveće sile.Zna se šta je najveća sila. I ona će ponovo doći.


Nikola , 04/03/2008, 00:05

Interesantno ja da se Srpska buducnost "iz mnogobrojnih grla" gleda SAMO kroz dve prizme: ili Istok ili Zapad.. U toj dualnoj prici Srbi su "zastraseni Istokom" i kao JEDINO svetlo na kraju tunela "iz tih glasnih grla" nudi se Zapad, od koga smo u poslednjih 20 (30-50 ?) godina dobijali samo "batinu" u raznoraznim oblicima. A niko, BAS NIKO ne pominje opciju NEZAVISNOSTI, NEUTRALNOSTI. U toj opciji, kao nezavisna drzava, mozemo biti u, koliko, toliko dobrim odnosima I SA ZAPADOM I SA ISTOKOM !


Milojko , 04/03/2008, 00:16

Đorđe, pročitajte Teodorakisov tekst odmah do vašeg! Tako se piše - bez kiše i Kragujevca! Eto, čovek je otvoreno rekao Grcima ono što treba: DOSTA IZDAJE!


student , 04/03/2008, 00:33

"Pa i za pokojnikom je red da se žali makar pristojnih četrdeset dana. Ako već ne i čitava godina." Cemu tolika malodusnost? Daleko sam od onih koji jednostavno uzvikuju "Kosovo je Srbija" posto je situacija ocigledno komplikovanija. Ali ne mislim ni da je stvar potpuno gotova. Ako se na kraju Kosovo i izgubi, i dalje postoji sansa da se taj gubitak nadoknadi na primer pravom na referndum kosovskih i/ili bosanskih Srba. Naravno, da se ta sansa iskoristi treba dosta vremena. Inace, ove histericna kampanje da je neulazak u EU jednak kraju Srbije bi bile smesne da nisu veoma tuzne. Postoji gomila stvari koje Srbija moze na sebi da uradi da priblizi sebe zapadu a za koje formalno clanstvo nije uopste potrebno. Na zalost, u Srbiji se prikljucenje uniji tretira kao potreban i dovoljan uslov prosperiteta. Ne verujem da se radi o nekoj losoj nameri koliko o beskrajnoj povrsnosti i gluposti.


Cemu zurba? , 04/03/2008, 00:36

Ovog puta Vukadinovic je u pravu. Zasto zuriti kad nema gde da se zuri? Evropa je Srbima zalupila ulazna vrata i nikakva zurba vise nema smisla. Tako bi bilo u logici ali ne i u politici. Prica o Evropi mora da se nastavi ali onima koji znaju sta se u Evropi dogadja ta prica ce liciti na pricu o idealnom komunizmu koji nikada nece doci. Ipak treba pricati tu pricu jer su sve druge price jos neveselije. Mnogi u Evropi koji su tako izdasno nudili Srbiji obecanja koja nikad nisu imali nameru da ispune sada ce traziti neki drugi posao. Ostaje da se vidi sta ce raditi zagovornici brzog ulaska u Evropu i Srbiji. Verovatno ce nastaviti istu pricu ali bez ozbiljnih sagovornika u Evropi. Jedino mogu biti zadovoljni oni koji su mislili da Srbiji nije mesto u Evropi. Njihova zelja se ispunila. Njihovi dzepovi ce se isprazniti ako vec nisu bili prazni.


Dr Janko Stankovich Rabul.PNG , 04/03/2008, 00:48

Pad Krajine i povlacenje,sto sam prezivio mislio sam najteze u zivotu. 17 februar,ostace mi najgori dan u zivotu!


Mika , 04/03/2008, 01:06

Mi koji smo otisli iz Srbije pre 50 ili 60 godina,mozda smo ostali romanticari kada je u pitanju Srbija.Evo jedne pesme Djure Jaksica,koja pokazuje nase osecajne: Ne placem samo bolom svoga srca rad zemlje ove uboge i gole, mene sve rane moga roda bole i moja dusa s njim pati i grca. Ovdje u bolu srca istrzana ja nosim kletve svih patnji i muka, i krv sto kapa iz dusmanskih ruka,to je krv moja iz mojijeh rana. U meni cvile duse miliona, moj svaki uzdah,svaka suza bona, njihovim bolom vapije i iste.., I svuda gde je srpska dusa koja, tamo je meni Otadzbina moja, moj dom i moje rodjeno ognjiste.


Stojanka Stefanovic, 04/03/2008, 01:23

Djole, plakalo se i u Melburnu.


tako to rade drzave koje drze do sebe, 04/03/2008, 02:35

Ecuador broke off diplomatic ties with Colombia and says it will expel Colombia 's ambassador after that country conducted on Saturday a strike inside Ecuador , against the Revolutionary Armed Forces of Colombia, or FARC, Colombia 's largest rebel group. The Colombian commando raid on Saturday that killed Raul Reyes infuriated Ecuadorian President Rafael Correa and his ally, Venezuelan President Hugo Chavez. Venezuelan president has called Colombia 's President Alvaro Uribe a "mob boss" and a "liar." Both countries have mobilized troops toward their borders with Colombia . "The government of Ecuador has decided to break off diplomatic relations with the government of Colombia starting today," a statement from Ecuador 's foreign ministry said.


Predrag Ržaničanin, 04/03/2008, 02:46

Živim u okolini Los Anđelesa i potpuno se slažem sa vašom poznanicom iz Portlanda. To kažem kao njen sapatnik iz dijaspore u zemlji koja je poslednjih 15 godina toliko odvratno neprijateljska prema malom srpskom narodu, baš kao i prema velikom ruskom narodu, samo mnogo bezobraznije – bar sa nama mogu da se nekažnjeno izživljavaju. Nažalost, malo možemo da uradimo, ja to pokušavam od 1990, od prvih najava srbofobije (tada je počelo u „National Geographic”, verovali ili ne), a sa “Los Angeles Times” sam na ratnoj nozi još od 1992. Članak vam je odličan, kamo sreće da ga pročitaju «demokrate». Jedini propust ste napravili ne pominjući strogo poverljivi «akcioni plan», koji ne samo da nije primenjen, nego se više i ne spominje, kako rekoste «da ne bi smo naljutili one koji nam oteše Kosovo»! Mislim da njegova implementacija ne spada u uobičajen vremenski razmak kada se nosi crnina po pokojniku (KiM), već pre može da se uporedi sa vođenjem istrage ko je ubio Kosovo, zavivši u crno Srbiju – odmah po zločinu, i bez oklevanja. A to, što smo za ovo pola meseca videli samo sramežljivo povlačenje naših ambasadora iz zemalja – krivaca i n


Dragan,BGD , 04/03/2008, 03:11

Apsolutno verujem da vas je zvala stara prijateljica iz Portlanda,koja vec dugo zivi u SAD,i retko dolazi ovamo.I razumem njen ocaj zbog proglasene nezavisnosti Kosova. Pitanje je,zasto je ona tek sada ocajna,kad nemamo vlast na Kosovu vec skoro 9 godinica.Da vas je zvala u junu 1999.godine i isto ovo rekla,sve bi mi bilo jasno,jer mene su zvali u junu 1999.godine eto bas iz SAD,i pitali-Pa da li je moguce da cemo izgubiti Kosovo? i ja sam im odgovarao-Po svoj prilici. Danas,skoro 9 godina kasnije,nije me iznenadila nezavisnost Kosova,jer je sve islo u tom pravcu.Iznenadilo bi me da su nam Kosovo vratili.Zato danas ne nosim crninu,kao i te demokrate i njima slicni. Koji je nas problem? Rekao bih,suocavanje sa istinom, koliko god da je surova.I te 1999.godine,kada su mediji objavljivali da smo "mi pobedili",ja sam samo reagovao onako vojvodjanski-Ma ajte molim vas,o cemu vi pricate. Posle 2000.godine vise od 2/3 gradjana Srbije verovalo je kako Kosovo necemo uspeti da vratimo.Godinama o tom ogromnom problemu se nije govorilo.Tek u poslednjih godinu dana,tema je aktuelizovana,najvise u politicke svrhe,kako ste i vi naveli u jednom pasusu.Iako realno,sanse su bile vrlo male.Danas,kad ti se neko useli u tvoj stan,ne mozes da ga izbacis,a zamislite tek milion i po ili dva miliona ljudi.Mozda su postojale izvesne sanse,ali nijedna Vlada od 2000.godine nije uradila svoj posao.Ni Vlada pokojnog premijera Djindjica,g.Zivkovic je bio kratko na vlasti,ne bih njega trpao u isti kos,i na kraju dve Vlade g.Kostunice, nisu od pocetka bile angazovane 100 posto.Posle je bilo vec kasno.Mi kao narod i kao vlast uvek imamo zakasnelo paljenje,pa setite se plana Z-4. Imali smo dva izlaza-da od 2001.godine intenzivno resavamo Kosovski problem,ili da ucinimo sve da 1.januara 2008.godine udjemo u EU. Danas je besmisleno nositi crninu posle 9 godina,i zato oni koji imaju kasno paljenje deluju pateticno.Problem je sto vi niste juna 99. zvali prijateljicu da joj saopstite tuznu vest


@Vladimir , 04/03/2008, 06:01

Jeste dobro rekoste mora nesto da se radi, eto kada se Dinkic rastosilja Kosova onda ce moci sa lakocom da se pohvali kako je sredio Kragujevac, milina Kosovo mu nije ravno 2000 u dzep i mars napolje iz fabrike, bravo za europejce tako se drzava raz...e za nepunih osam godina. Dobicemo svi vize jer cemo morati negde da se iselimo kolektivno samo gledam da jos Cernojevici vaskrsnu. Ne treba mi da se plasimo od ikoga osim janicara 21 veka.


Dejan , 04/03/2008, 07:28

G.dina Vukadinovića sam redovno i veoma rado gledao na tv avala, u emisiji U ned.dokaza. Još jedared je potvrdio mišljenje koje sam o njemu imao. Nikada, ali nikada do sada nije odustao od zvaničnog mišljenja Koštunicine stranke. Lako je da gospođa iz SAD plače. Neka, npr, prestane da plaća porez državi koja nam je otela Kosovo. To više znači nego protest i besane noći. A najveće ogorčenje zbog gubitka nije onamo gde bi bilo prirodno da se nalazi, mežu srbima sa kosova, već u nekoj dijaspori, listom u agresorskim zemljama.


strbo , 04/03/2008, 08:36

Zanimljiva mi je ta tuga i patriotizam nasih iseljenika u US i slicne zemlje. Oni koji u US tuguju za Kosovom i pozivaju nas da se borimo do kraja, placaju porez vladi US. Onda Vlada US kupi avione od bas tih para i bombarduje Srbiju i posle pretnjom tih aviona otme Kosovo. Pre neki dan mi je stigao e-mail od gospodje koja pola veka zivi u NY i otisla je u penziju sa vrlo uglednog mesta u administraciji. Ona iz US salje e-mailove sa pozivom da bojkotujemo slovenacku robu!? HM... zasto ne bi bojkotovali americku robu? Zasto zena koja finansira US vojsku i US diplomatiju trazi od mene da bojkotujem slovenacku robu i da se borim za Kosovo? Gospodo u US i EU kada budete placali srpske avione koliko i US-EU onda cu poverovati u Vas patriotizam. Lepo ste to smislili: vi cete patiti za Kosovom, praviti karijere, zaradjivati pare, graditi buducnost deci, a mi, bedni, ponizeni, osiromaseni, izbezumljeni, bez buducnosti cemo ipunjavati Vase nacionalne snove. Bravo! Boricete se za kosovo do poslednje kapi krvi preostalih Srba u Srbiji... Neka, hvala, ...


kanjos , 04/03/2008, 08:42

Djordje,znam da fasisti sve ruse i da im se (ne)mozemo odupreti ili necemo ali ovaj SRBSKI mentalitet "prevodjenja zednog preko vode" mi se gadi. Kako NAS NAROD ne vidi tu unutrasnju prljavstinu, to unutrasnje smece? Ili vidi ali ga ometaju da to i artikulise! Vec im je skoro sve u rukama: ispiraju i preparijaju preko medija nase pamcenje i pamet, mi postajemo plasticne putujuce lutke koje koriste namernice da bi se odrzale u zivotu. Sve mi se gadi, spremni su zbog svojih niskih nagona svega da se odreknu: NEMOZEMO BEZ EVROPE ALI MOZEMO BEZ KOSMETA!!! Ista ta logika ce biti i sutra: NEMOZEMO BEZ NATO ALI MOZEMO BEZ VOJVODINE! Sandzaka, Presevske doline? Kada?Koliko su sposobni daleko da idu, do sopstvenih vrata? I jos kada se pozivaju na NAROD dodje mi da puknem! Oni kojima je narod zadnji lanjski sneg, kojima narod treba da ga bolje gule jer bez naroda nemate koga da pljackate, neceta pljackati samoga sebe, mada kada razmislim ONI su i na to spremni! Tesko je bez KOSMETA, tesko i jos na kakav nacin? Da smo ga vojnicki izgubili mnogo bi bilo lakse, poraz je poraz do sledece bitke ali ovako podmuklo, na ovaj nacin i jos ZA NASE DOBRO! Danas je poslednji dan da se KANJOS oglasava, moj KORUT ce potrajati dok KOSMET ne bude SLOBODNO! Svima zbogom i oprostite ako sam nekoga namerno ili nenamerno uvredio!


Bojan Todorović , 04/03/2008, 09:05

Vaša procena da će poziv prijateljice biti ismejan – sasvim je na mestu. Ono što bih ismejao ( a trebalo bi i Vi ) je njena potreba da Vam se javi TEK SADA ?! Da je mene POSLE ČETVRT VEKA (??!!) zvao neko da izrazi brigu za nas i državu pitao bih ga nekoliko stvari koje ste ( makar u sebi ) morali i Vi : 1 ) Zna li šta se dešavalo u našoj ( i njenoj ) otadžbini u zadnjih dvadeset godina ? 2) Zna li uopšte da se zamlja po šavovima raspala uz strahovite žrtve , ratove i razaranja ? 3) Zna li da je Srbija bila pod sankcijama, da je na kraju bila objekat vojne intervencije u kojoj je stradalo na hiljade ljudi – baš kao i u ratnim operacijama širom SFRJ i Kosova. 4) Da je tada proterana sa Kosova i da od tada nikakvu vlast niti ingerencije na toj teritoriji nema. 5) Zna li da je taj koga dušebrižnički poziva do sada mogao da izgubi život, porodicu, imovinu i sve što ima iz mnogo opipljivijih i tragičnijih razloga nego što su njeni za pozivanje? 6) Ne oseća li makar malu grižu savesti što se nije javila tih dvadeset godina da vidi da li ste uopšte živi ? Možda je ( ne daj Bože ) Vama , meni , nekom trećem bio neophodan spasonosni lek ili nešto slično ? NE !! Bombardovanje Beograda, kapitulacija i proterivanje Srbije sa Kosova njoj nisu bili dovoljan razlog da potroši telefonske impulse – to se desilo danas ?! Nešto me kopka : Da smo u NATO intervenciji izginuli svi od reda – uključujući i mene i Đorđa – kome bi ta nesrećna žena – brižna srpska patriotkinja izrazila „ogorčenje zbog nepravde“? Sva sreća – nismo pa ima s kim da podeli tugu. Na Vašem mestu Vukadinoviću i njoj i svima koji su nas se setili danas posle DVADESET GODINA (?!) poručujem da se vrate svojim biznisima i automobilima, svojim jogama i aerobicima a nas da ostave sa našim poblemima onako kako su to uspešno radili svo to vreme.


Vladimir Šavija, 04/03/2008, 09:40

Želio bih da pozdravim meni najdražeg kolumnistu i analitičara i često čitam njegove tekstove. Kao i uvijek čovjek piše bez pardona i bez suvslih riječi, baš onako kako treba. Naravno da mnogi Srbi iz Amerike, Australije, Kanade i dr., pate zbog Kosova i Metohije, uostalom kao i mi iz Republike Srpske. Slažem sa mišljenjem g. Vukadinovića koji kaže da nismo morali nikad otići na KiM, kao i mnogi Jevreji koji nisu vidjeli Jerusalim, da bismo nosili u srcu. Ne, ovo nisu glupe riječi, koje svakodnevno čujemo, busajući se u Gračanicu, Dečane i sl. Ni ja nisam bio nikad tamo, ali kad sam mojim učenicima predavao lekciju o KiM (geografija za 3. razred Gimnazije), samo 3 dana prije proglašenja nezavisnosti srce mi se steglo, a ona nedjelja,17.2.2008. nam je oduzela bar 10 godina života i zdravlja. Pozdrav iz RS i ostanite takvi kakvi jeste i do sad. Kratki, realni, jasni...


radul , 04/03/2008, 09:43

"...sa izuzetkom usamljenog Vuka Jeremića na isturenom kosovskom položaju...". Sasvim tačno, po mom mišljenju. Inače sasvim dobar pogled.


Miloš Kikić, 04/03/2008, 09:49

Gospodin Dragan Marković Palma, predsednik opštine Jagodina i ,kao predsednik Jedinstvene Srbije, istaknuta figura „narodnjačke“ koalicije, izjavio je juče da je neophodno stvoriti uslove za strane investicije jer „ ako ekonomski slabimo, a vojno smo već oslabljeni, nemamo budućnost “, kao i da se plaši da se, dok svi pričaju o Kosovu, ne zapostavi život u Srbiji koji je veoma težak. Možda Đorđije Vukadinović i svi drugi koji dele Vukadinovićevo mišljenje, mogu u ovih nekoliko citata gospodina Palme da nađu odgovore zašto nam je toliko potrebna Evropska unija. Valjda će bar gospodinu Palmi poverovati ako već ne veruju drugima koji su to isto počeli govore mnogo pre gospodina Palme.


zdr , 04/03/2008, 09:54

Neznam gos. Vukadinovicu gde mi to zurimo kada smo na samom zacelju Evrope. Da li stvarno mislite da ce se Kosovo bolje braniti sa zacelja? Ja u to ne verujem.


Dragan , 04/03/2008, 09:55

Divan tekst!...


Nebojsa , 04/03/2008, 10:14

Lep tekst, hvala Politici i Djordju.


Nemanja Petrovich Alatou , 04/03/2008, 10:53

Plakalo se i u Novoj Gvineji!


Sadovac D., 04/03/2008, 11:15

Bravo Djordje! Potpuno ste u pravu kada navodite da je neumesno i nepristojno skidati crninu pre nego sto se pokojnik ohladio.Nije mi jasno cemu tolika zurba za Evropom.Sticicemo u nju i bicemo uvek gradjani drugog reda i meta za potkusurivanje kao sto smo bili i od vremena Turske imperije.Ne znam ko brani Dikicu ekonomisti svetskog glasa da ide i zivi u Evropi ili tamo gde zivi bivsi sef njegove supruge poznati julovac ex ministar Vukovic.Ko to brani da Natasa Kandic zivi u Pristini ili Vesni Pesic da pije tekilu u Meksiku.A DS nek se ne zanosi pobedom na predsednickim izborima i previse da pominje da je to referendum za evropsku Srbiju.


miki gogic, 04/03/2008, 11:39

Ja sam u "crnini" za Kosovom od 1981 (ili kad su vec bili stidentski protesti u Pristini)! Malo mi se ta crnina izlizala (iako osecam veliku nepravdu zbog 17. februara)i hocu da je ubrzo skinem!!!


srki s, 04/03/2008, 11:55

Ako vam je lakše,evo ovaj komentar:Manipulacija sa razumom ljudi je danas veoma moguća i jaka i ona može da ubedi ljude i da postoji ono što ne postoji i da neće biti ono što već jeste, ali kreatori manipulacije gde god bili moraju da imaju osećaj odgovornost za posledice manipulacije i stvarne događaje u životu.Pozdrav Kanjošu i poruka sve je to život, zato nema razloga za povlačenje.


Milos UK Savic, 04/03/2008, 12:03

Odlican clanak (kao i obicno). Samo jedna mala nepreciznost. Rastojanje izmedju Beograda i Pertlanda u drzavi Oregon je nesto manje od 10000 km (ne vise desetina hiljada kako on rece).


Vladimir , 04/03/2008, 12:24

Pola Srbije nije ni plakalo za Kosovom,a ako mislis da je euforija prosla,grdno se varas,oluja tek stize.Samo likuj nad izgubljenim Kosovom.


bogdan basaric, 04/03/2008, 12:26

Mislim da se cela stvar ubrzano zatrpava, jer je sve vise onih koji pocinju da se pitaju ,da li bas sve mora tako biti. To su u prvom redu obicni gradjani evropske unije, koji se polako prisecaju, sta se sve dogodilo od raspada Titove Jugoslavije. Mnogo lazi i mnogo prevare... Izbori dolaze i briselska birokratija ne zeli svez vazduh u svojim konfuznim glavama.Naravno da im u tome mnogo pomaze Beograd, koji ne zeli da se otvori do kraja. Bio bi to politicki kraj za mnoge politicke i medijske bubasvabe,koje i sede na "odgovarajucim" mestima, zaboravaljajuci na poslovicu,"Nicija nije gorela do zore". Ja verujem u narodnu pamet.


Marko Co, 04/03/2008, 12:42

Ja stvarno ne razumem iznenadnu tugu, razocarenje,iznenadjenje. Pa valjda nam je svima bilo jasno jos odavno da ovo samo ovako moze da se zavrsi. Kosovo je nezavisno od 1999. godine kad je Srbija podpisala iznudjen sporazum (nista joj drugo nije ni ostalo). Pa ako je trebalo organizovati proteste to smo mogli i pre godinu dana i pre 5 godina. Sto se mene tice posle 1980-81, 1987, 1998-99 stvarno ne razumem da neko nije znao sta sledi pa se sada bacamu u ocajanje. Pogotovo sto albanska strana radi na ovom projektu vec decenijama i to vrlo koncentrisano i ozbiljno sto se ne moze reci za nas. Jedino resenje je ubrzani ulazak u EU i Sengensku zonu gde ce nam valjda manje-vise biti svejedno gde su neke virtualne granice, kad i sa jedne i sa druge strane svi moraju da postuju ista pravila, iste zakone. I Madjarima u juznoj Slovackoj (ima ih 10% od cele Slovacke poppulacije) je sve manje bitno da li zive u maticnoj drzavi ili u stranoj drzavi kad mogu da se prosetaju preko granice koja vise ne postoji. Verujte mi pre 10-15 godina im bas nije bilo svejedno. Nas narod samo treba da shvati da zivi u 21. veku i da granice, bar u Evropi, vise ne znace ono sto su znacile u 20. veku ili jos ranije. Svet oko nas se menja, samo sto mi to necemo da vidimo. Sto pre to shvatimo to ce nam biti lakse.


Timotije , 04/03/2008, 14:33

Nastade opšte buđenje. Probudio se Vukadinović a i dijasporaši. E, ako ga oni ne odbrane neće niko!


Luka , 04/03/2008, 15:23

Vjerovano novinare jos placaju po broju rijeci. Tako da u svim ovim clancima imamo mnog suplje price i nikakvih predloga. Pa gospodine sta predlazete i sta ste uradili? Pisanje protestnih pisama i emeila i nije tako lose.


Marija , 04/03/2008, 15:37

Za sve vas koji zivite daleko, a koje Vukadinovic ovoga puta precizno slika, za sve vas koji kazete da vam je Kosovo u srcu, bol neprebolna, ja bih imala samo jedno pitanje: koliko vas taj bol u srcu kosta? Koliko vas kosta u vasem komforu zivljenja, u vasim primanjima, u vasim planovima za buducnost, u vasim planovima za vasu decu? Skoro nista, ili vrlo malo. Lako je nipodastavati nekoga ko ovde zivi i reci mu da je prodao Kosovo za jednu vizu kad vama ta viza i ne treba. I nije stvar u tome da li mi imamo para da tu vizu iskoristimo, nego da li imamo osnovno ljudsko pravo na slobodu kretanja. Da li imamo pravo na sigurnu buducnost nase dece kao sto je sigurna buducnost vase dece. Vidite, vama je Kosovo u srcu, a nama je pod vratom i preti da nas zadavi.


Marko Markovic, 04/03/2008, 15:38

Gospodin Vukadinovic je kao i obicno u pravu , bar sto se mog razumevanja politicke situacije u Srbiji. Ovo je i dalje borba dva zaracena politicka klana kojoj su gospodari ili van granica zemlje ili su to njihovi novcanici. Srbija nema nacionalnu politiku, a cak i da je ima odmah bi je pojedni isprani mozgovi povezali sa "nebeskim narodom" i ostalim diskvalifikacijama iz kuhinja specijalaca ili B92. Zadnjih 8 godina demokratske vladavine Srbiju nisu uspele da uvedu u Evropu, a rezultati su jasni. Evropa je vec izabrala drzavu i naciju koja ce biti cuvar i stozer zapadnog Balkana, i to je Hrvatska. Ponavlja se istorija iz drugog svetskog rata, ali s tom malom razlikom sto Srbijom ne upravljaju Srbi vec ostaci jugoslovenskog komunistickog rezima vesto ukljucenog u demokratske institucije , NVO, informativne i poslovno ekonomske sfere. Najinteresantnije je kako se plasira pristup evropi , kao da ce to resiti sve probleme stanovnika Srbije. Sa kojim zaradama ce vatreni zastupnici Evrope da udju u tu istu Evropu. Bio sam u Becu prosle godine i u Mariastrasse ulici se ne moze ziveti od prosjaka iz Rumunije. U Srbiji je unistena ekonomija i privreda, i onaj koji misli da vredi nesto , a u isto vreme je obozavatelj ulaska u Evropu odavno je otisao iz srbije ili preko okeana ili je vec u Evropi.


vuk, onaj pravi , 04/03/2008, 16:02

2)Zašto da prizna milosrdno bombardovanje kao svoju krivicu? I da se odrekne 42 milijarde dolara štete? Tražimo garanciju da niti jedna članica EU neće kao uslov za članstvo Srbije postavljati pitanje prethodnog priznanja nezavisnosti Kosova! Jer, svaka članica ima pravo veta! Tražimo jasnu garanciju za evropsku perspektivu Srbije! Koje će to pare Srbija dobiti od EU za svoj ekonomski razvoj? Da li će to biti krediti koji će nas, ovako prezadužene, još više opteretiti ili će to biti nepovratna sredstva iz evropskih fondova, neki vid odštete i kompenzacije za naše gubitke koje smo pretrpeli zahvaljujući Uniji? Da li će se konačno povećati nivo evropskih investicija kod nas? Osim garancije da će nas EU tretirati sa Kosovom kao sastavnim delom Srbije, tražimo i garanciju da nas u budućnosti neće nekim novim „kreativnim tumačenjima“ prisiljavati na nove teritorijalne ustupke, vezane za delova Južne Srbije naseljene Albancima, Sandžak, Bosiljgrad ili Vojvodinu! Tek tada može da se razgovara o nastavku evrointegracija, sve ostalo je gubljenje dragocenog vremena u traženju alternativa kojih mora b


Nemanja Petrovich Alatou , 04/03/2008, 16:06

@Draga gospodja Marija!Pitate koliko nas u daljini koji patimo za Kosovom to kosta?Mol licni slucaj a im ih vishe! Pocetkom devedesetih stigao sam da studiram u Beograd,kao sin vrlo bogatih roditelja i rodjen u inostranstvu. Poceo je rat u Srpskoj Krajini i mada sam mogao otici nisam,naprotiv dobrovoljno sam se prijavio kao regrut.Nekih pet godina sam proveo,a svaku stopu povlacenja iz Krajine suzom sam zalijo. Pet godina sam proveo vristeci u snu ,sta sam video. Da je iko zeleo da brani Kosovo,nasao bi se tamo. Da li sam hrabr .Nisam vec zelim da cenim sebe. Zato nemojte sa tim pricama,koliko nas kosta nas u daljini. Pozdrav iz Nove Gvineje,gde sam stvarno daleko,a mozda bi bilo najbolje od ovoga gubitka Kosova da do kraja zivota vise nista i ne citam. Crno u dusi mi je i bice.


Simonida , 04/03/2008, 16:30

NEMANJA P.+++ Vi imate pravo da sve MARIJE,TIMOTIJE,LUKE i GUKE operete bez vode i sapuna! Svaka Vam je bozja a oni ako jos imaju obraza neka ga bar namazu!


Miloš Bobić , 04/03/2008, 16:46

Strbo ne može da razume kako je moguće plaćati u SAD poreze i istovremeno pozivati na bojkot slovenačke robe. Odgovor je jednostavan: okov se udara tamo gde je najtanji.


@Bojan Todorovic , 04/03/2008, 16:48

I hoce. Posle ovoga ce dijaspora konacno da digne ruke, pa cete tek onda ti i tebi slicni da vidite vaseg "Boga". Rasprodaji srpske imovine se blizi kraj, a onda vam nista drugo ne preostaje nego da sebe prodate bogatim zapadnjacima. Pozivam dijasporu na bojkot "druge Srbije", a za prvu i pravu cemo naci nacina kako da pomognemo, makar isli od kuce do kuce. Zapadnjaci su to i hteli, da raspolute Srbiju, i uspeli su. Trazili ste - gledajte. Vreme je da se odvoji zito od kukolja.


Bato , 04/03/2008, 16:50

Za rezoluciju o zastiti suvereniteta Srbije su DSS,SRS,SPS,a protiv su DS,G17,LDP i madjari,a svi vi cu nedmo Kosovo.Nista mi nije jasno.


Marija , 04/03/2008, 16:56

Nemanja@, i moj brat je vristao pet godina posle Vukovara, a nikad ga pre toga nije video. Da li vi to zelite da i moje dete sutra vristi? Dosta je! Podvucimo crtu, prebrojmo gubitke i vidimo za sta jos kao narod imamo snage u buducnosti.


vuk, onaj pravi , 04/03/2008, 16:58

-nastavak drugog dela(izostao tehničkom greškom):Tek tada može da se razgovara o nastavku evrointegracija, sve ostalo je gubljenje dragocenog vremena u traženju alternativa kojih mora biti! To je ljudski zakon koji ni komunisti nisu uspeli da promene, pa neće moći ni ovi novokomponovani „neomarksistički neoliberali“! Kosovo je Srbija!


MoM , 04/03/2008, 18:12

"Baš divan tekst," kako reče redovni obožavatelj misli i dela "uglednog kolumniste". Samo čini mi se da ih je ovog puta nešto manje; Stigla poskupljenja, pao dinar, krče creva a patriotske kolumne ne mažu se na leba ili možda nešto drugo. Isprazna retorika izgubila vek trajanja što bi rekla bivša braća " za enkratno uporabo". Morate gospodine promeniti ploču, ova više ne prolazi jer ne možete zaluđivati narod godinama na isti način, niti imate pravo da nam potcenjujete zdrav razum. Ono sa prijateljicom, kao što vidite, nije prošlo pa nismo deca. Redosled odgovornih partija takođe je očekivan tako da sumnjam da imate išta novo što nije "deja vu". Postavlja se pitanje zašto se tako uporno borite protiv pristupa Evropskoj uniji. Odgovor je vrlo logičan. Pa tamo nema mesta za kolumne vaše i vaših istomišljenika a ostali biste bez dobre i sigurne tezge. Tajkuni, finansijeri vama bliskih partija takođe se plaše konkurencije i Evropa im je deveta rupa ili duplo golo. Atmosfera bede, straha, nemaštine koju nam nudite u zamenu za lažni patriotizam je već viđeni scenario koji je potrošio naše najbolje godine. Da li je moguće da ima ljudi koji to isto žele svojoj deci ili je to "Nova srpska politička misao". Srećom, naivnih je sve manje, još po koji u diaspori.


budimir rudovic, 04/03/2008, 18:13

I Đ.Vukadinovic pomalo litanise po pitaju jednostane seecesije Kosmeta. O dijaspori-Nikad bilo ciju ljudsku i toplu rec razumevanja, saosecanja i podrske ne treba omalovaziti a nekmoli odbiti. Pogotovo od nasih u dijaspori.Cak i ako je cujemo nakon 10, 20 ili 30 godina. Bez dijaspore ova zemlja bi, pogotovo pod DOS-ovci(a)ma odavno dozvela ekonomski slom. Salju ljudi godisnje preko 3 milijarde EUR love u Srbiju. Da nije toga mnogi bi i bukvalno pocrkali od gladi unatoc"tranzicionim mestrima" i EU"saradama". Slazem se sa Đ.Vukadinovicem vezano za Vuka Jeremica. Jedini je koji se iz politicke nomenklature (elite nemamo) bori za srpsku, ljudsku stvar.Respect ! Što dodatno raskriva svu mizeriju npr. Isidore Bjelice kad se sprda sa covekom nazivajuci ga Vuk Jeremic-Pozderac ( majka mu je Muslimanka od Pozderaca. A otkad je to Srbima bilo vazno ?). Nemanja- Vi ste vise nego izvrsili svoju duznost. Ne ocajvajte. Keep fighting ! Marija- povređeno Vam je pravo da se slobodno krecete. A ko ga Vam je povredio ? EU ili Srbija. U Brozovoj komunisickoj "Jugi", putovalo se po svetu gde se htelo. Bez viza. Crveni pasos je bio vredniji i vise se placao i falsifikovao nego americki. Vapite u stilu da li imamo pravo na sigurnu buducnost nase dece. Postovanje prema Vasoj i drugoj deci, ali ste u dubokoj zabludi. Prava se ne poklanjaju niti padaju s neba, bez obzira na sve moguce konvencije. Prava se sticu, osvajaju. Manite se tog mlitavog svjetonazora "kruga dvojke". Zvezda vodilja Vam je verovatno EU. To je surovi kapitalizam u kome nicija sigurnost nije zagarantovana. Sugerisem da pogledate film Kena Louca:"Ovo je slobodni svet". Bojan Todorovic-pitata sta fali mađarskoj manjini u Slovackoj kad su u EU. Slovacka je usla u EU celovita. To i Srbija trazi. Srbija s Kosmetom u EU, pa ni Siptarima nista nece faliti. Za mene je Kosmet uvek bio ( i pored strahovitog duhovnog izvorista) pitanje potvrde ili povrede univerzalnih principa. (nastavak sledi)


Bosko , 04/03/2008, 18:36

Draga MILICE ILIC iz Otave,vejavica i hladno vreme nisu vas sprecili da prisustvujete mitingu u Otavi. Nisu sprecili ni moga sina, snahu, njihove sinove i mnoge njihove prijatelje. I pored nevremena prisustvovali ste, jer u vasim srcima je jaca ljubav prema Srbima i Srbiji, nego sto je slucaj sa mnogima ovde. Pojedincima se ovde nece dopasti vas komentar,jer im nije draga ljubav prema Srbiji onih koji zive van nje, ali vi budite ponosni na taj doprinos, koji ste ucinili. Hvala vam!


Mladen Mladenovic, 04/03/2008, 18:53

Bez obzira sto je moderno i evropski biti kritican i sa sprdnjom govoriti o naciji, nacionalnim interesima, patriJotama, bilo kakvom pokusaju da se brani srpska zemlja, gospodin Vukadinovic se usudio da ucini bas takvu jeres. Vec je ocrnjen od strane "svesti i savesti" ove nacije i predstavljen kao kocnicar naseg evropskog prosperiteta i sveukupnog procvata. Za one koji sede sa njim za okruglim stolom vec se govori kao o "onima koji sede za istim stolom sa Djordjem Vukadinovicem" sto bi za jurisnike mlade demokratije u Srbiji trebalo da predstavlja veliko "posrtanje". Ipak, "crni Djordje" ne ume da se samounizi i prilagodi prosecnom nivou nasih prizemnih intelektualaca vec uporno forsira zdravi razum a argumentima udara kao cekicem. To nervira obozavaoce "bele sengenske liste" i borce za Srbiju bez granica.


milan milojevic, 04/03/2008, 18:59

Vama je od svega najvise stalo da dobijete nekakvu po mogucnosti ambasadorsku funkciju.Vi praznim recima ne branite Kosovo, vec produzavate jednu po Srbiju katastrofalnu "politicku misao" koja nas i ranije od Milosevica vodi sve nize. Daleko od toga da je Evropa svetla i sjajna, mnogo su i sami krivi za ono sto se desava.Rusiju dobro poznajem, jos su manje svetli i sjajni.A nasi vajni branioci su od svih jos i najgori, rade po principu "drz'te lopova".Sa njima I sa Vama tesko cemo mi bilo sta odbraniti.


vuk, onaj pravi (5.put, zašto zaboga?), 04/03/2008, 19:23

1)Skidanje crnine je počelo još sa objavljivanjem datuma predsedničkih izbora u evropskoj štampi, pre nego što se kod nas i znalo da će biti raspisani. Nastavilo se odlukom o izborima bez saglasnosti koalicionog partnera, zastrašivanjem naroda, obećanjima o 1000 evra i medijskom mantrom da članstvo u EU „nema alternative“. Kao što je nije bilo i za Brozovo samoupravljanje. Objavljivanjem EU misije dan posle Tadićevog izbora je crnina i zvanično skinuta. Danas se ispostavlja da Dinkić i Fejt zastupaju iste interese. Mislim, istog krojača. Koji je već za ovu sezonu izbacio crninu iz kolekcije. I čekamo da sutra vidimo čije interese Koštunica i Tadić zastupaju. Zar je onda čudno što je crnina već zamenjena evropskom garderobom? Zar je čudno što će sutra Ren ponuditi novu šarenu lažu! Zašto baš sutra? Jer će se sutra na Skupštini raspravljati o rezoluciji radikala! Sutra će se jasno videti ko je sve brže bolje svukao crninu i uskočio u nove „Ren“ modele. Samo, ovoga puta od njih zahtevamo da nam odgovore, javno, jasno i glasno, zašto je EU bez alternative? Nisu više dovoljna obećanja o potpisivanju preambuR


predsednik srbije , 04/03/2008, 19:41

zar nije mogao tadic,nas predsednik,da se,bar,kao novak djokovic,javi i prikaze se!-preko linka okupljenom srpskom narodu u presudnom momentu u kome je trebalo pokazati i objaviti nacionalno i politicko jedinstvo srpske politicke elite i srpskog naroda,kada je u pitanju status srpske pokrajine kosovo i metohija.nije jasno zasto to nije uradio.


Mladen T , 04/03/2008, 20:00

Na jednom sudskom rocistu okrenu se sudija,usmeri pogled prema ostecenom sa pitanjem:"zar je moguce da ste zivi gospodine?" Da moguce je,(bilo je svrsihodno i pojasniti):imati pare i prijatelje je merilo da vredimo i da smo vredni oba uslova opstanka no, moze da se ostane bez prihoda ali ne i bez prijatelja koji nam pomazu da opstanemo u zivotu, bio je odgovor sudiji. Jer ostati bez para i prijatelja je ravno smrtnoj kazni, samo cudo moze spasiti slucaj. Izgleda da mi normalni imamo poteskoce da u cuda verujemo. Bilo je sve jasno.Protivnike nesmemo mrzeti(prezira su vredni srazmerno zlu koji su nam naneli). Licno sam se "sklonio" bas onako kako mi je i savetovao jedan profesor-psihijatar.Tragicna je sudbina kad se jedan kolektiv (drustvo-drzava) nadje u bespomocnoj poziciji, nesto slicno kao pojedinci kad stradaju, uprkos postojanju nekih organa vlasti i nekakvog reda.Veliko je pitanje dali manje drustvene zajednice(drzave) imaju malo mocnije prijatelje koji mogu pomoci efikasno, kao sto se desi ponekad sa nekim pojedincima!Indicije za potvrdu takvog saznanja jos uvek mi nedostaju, jer su u pitanju trenutne internacionalni odnosi,odnosi koji su ruzni i vec vidjeni sa svojim reprizama. Proslosti koju smo zeleli,hteli i kleli se da zaboravimo.Izgleda da smo prevareni, ne samo misaono,verbalno vec i prakticno.


vuk, onaj pravi , 04/03/2008, 20:01

-nastavak prvog dela(izostao tehničkom greškom):Samo, ovoga puta od njih zahtevamo da nam odgovore, javno, jasno i glasno, zašto je EU bez alternative? Nisu više dovoljna obećanja o potpisivanju preambule predugovora o pridruženom članstvu, samo ako mi ispunimo neke, za sada nepoznate uslove. Tražimo odgovor na pitanje zašto da se Srbija odrekne imovine u vrednosti od 220 milijardi dolara?


Alexander X , 04/03/2008, 20:06

Danas mi pade na pamet ONO i DSZ. Smeh na usnama ali malcice o teoriji. Znaci definicija psiholoskog rata je poznata neki su bar 6-ticu dobili na ispitu, definicija uvrstena u listu internacionalnih sukoba. Znaci lagali se mi ili ne, postoji. Da li moze da se prepozna u Srbiji, o jos te kako. Autorov clanak kako god ga shvatili nosi osnovnu poruku da se parama ne kupuje bas sve. Moj utisak je ili zivotno iskustvo gde se edukujes odatle ti je genetski kod prisutan i pecat udaren za ceo zivot. Sta to prakticno znaci u nasoj situaciji. Vi Nemci, Italijani, Francuzi, Holandjani, Englezi, Austrijanci, Danci, ste priznali da deo nase teritorije ustvari nije nasa teritorija i to se sigurno uklapa u definiciju psiholoskog rata. Jednom recju to je za ocekivati od njih sa obzirom da su isti i bombardovali a jos nista nisu platili, znaci odsteta je u vazduhu ceka posteniju-smeliju politicku garnituru. E sad dolazi covek koji se zove predsednik Srbije, zemlja koja je odmah u njegovom startu izgubila znacenje i povrsinu i koji kaze to nema veze sto su oni podpisali mi cemo sa njima da sednemo i podpisemo nesto drugo. Postavlja se javno pitanje zasto to isto ne podpisemo sa Albancima pa mirna Backa. U tom slucaju nista se ne dobija, valjda politicki poeni ali istovremeno mnogo se gubi. Postavlja se drugo pitanje ko koga ovde zbunjuje da ne kazem stogod grdje. Pridodajmo armiju dobro obucenih (profesionalno) komentatora, novinara i politicara i nadjimo se pred pitanjem od koga se mi zapravo branimo odnosno kako preziveti? Svim mojim istomisljenicima zelim dobru srecu ostalima iskreno zelim da se dokopaju vize provedu negde 2-3 godine i jave se posle, ali iskreno kao prijateljica Djordja Vukadinovica, i obaveste nas sta su naucili da li se iko sprda sa sopstvenom zemljom kao sto oni iz odredjenih pobuda iz dana u dan rade.


Aleksandru x , 04/03/2008, 20:41

Svaka cast na komentaru,i mozda ce BIVSI JUDI da se predomisle i vrate u svoju prvobitnu ljudsku ljusturu i podju da zive kao sav normalan svet.


Dr. Dragan Stevanovic - Nemacka, 04/03/2008, 20:45

Melem na ranu! Hvala gospodinu Vukadinovicu za ovaj tekst. I ja sam danima neispavan i pun podocnjaka. Boli velika nepravda zbog Kosova, ali boli, i to jos vise, stav srpskih kvazi-intelektualaca kojima je glavna stvar da se sve zabasuri. Ima puno ljudi u Evropi koji apsolutno znaju istinu, medju njima i puno novinara i politicara - kako li se oni osecaju kada cuju ove nakaradne stavove iz Srbije. Svi moji poznanici nemci, spanci, amerikanci, imaju vise razumevanja za srpski gnev i cemer nego srpski intelektualci. Zloupotrebljuju necasno ponasanje izrazite manjine u obliku kradje patika i sl., a istovremeno prodaju Kosovo za EU-vizu. Izgubio sam nekoliko meseca zivota cekajuci u raznim redovima za vize i proputovao desetine hiljada kilometera do raznih konzulata. Meni svako ukidanje granica uveliko olaksava zivot, ali nisam zbog toga spreman da prihvatim novu granicu prema Kosovu.


Zagrebačanka , 04/03/2008, 22:07

Već dugo se spremam javiti u Politici koju redovno čitam kad god imam vremena.I mene kao Srpkinju koja je to još uvijek uspjela ostati u Hrvatskoj boli Kosovo.A gledam Vas u Srbiji i čitam i vidim da bi mnogi se najradije odrekli svoga porjekla, a mnogi se i jesu (braća crnogorci), a mnogi se i budu ( braća vojvođani)i ko zna do kuda to ide. Ne treba Vama vanjski neprijatelj.Vi ste sebi najveći neprijatelji. Europa će Vam ponuditi bolji život, novac i to će biti dovoljno da prestanete biti ono što jeste.Veoma mi je teško kad usporedim patriotizam Hrvata s Vašim patriotizmom.Oni su mnogi još puni mržnje prema Srbima, a Srbi se trude da budu kosmopoliti, voljeti sve narode , sa svima biti braća, svima sve oprostiti,a najmanje voljeti sebe i najmanje cijeniti sebe, i najmanje raditi na sebi.Njima su i danas puna usta Vukovara, a Kod Vas Je Kosovo zaboravljeno evo za 14 dana.Malo se pričalo, malo pokazala loša strana Srba ,jer bože tko je vidio 200000 ljudi koji u miru protestuju, i nastavilo po starom.U tome svemu mi je nateže gledati one jadne Srbe na Kosovu koji smim silama pokušavaju ostati na svojim ognjištima, u svojoj državi ,u iščekivanju aktivacije akcionog plana, koji je traljav( ako postoji) kao i svaki vaš potez koji ste napravili u posljednjih 20 godina.Čitajući Vaše komentare nisam zamijetila da je itko od čitaoca pokušao dati ikakvu ideju da na bilo koji način ostane ta ideja Kosovo je Srbija vječno živa. Pa ako ne znate kako se to radi učite od Hrvata.Svaki od građana može puno učiniti na tome. Npr. Svi nositi beđeve kao modni dodatak.Kod uklasku u Srbiju uvesti taksu u obliku beđa ,koji će svatko od onih koji su požurili s priznanjem ,marati platiti. Na koji način ćete iskoristiti Eurosong da na kulturan način pokažete Europi koliko Vam je stalo do Kosova? Što nebi po cijelom Gradu obljepili bilborde crkava s Kosova s napisima na engleskom: "Ovo je naše". "Ovo ste nam uzeli". Sve raditi s ukusom i


Nemanja Petrovich Alatou , 04/03/2008, 22:21

@Marija ja ne zelim vashem sinu ono sto vi mu ne bi pozeleli.Svakako mislim da je casnije braniti svoje nego sto ce srpski mladici braniti ono sto Evropa hoce. Mogu vam reci da su Arapi jako sposobni branitelji njihove nafte,a to ce ici braniti buduci srpski mladici! Zao mi je kada citam komentare pojedinih!Neka nam bude kako smo Srbadijo zasluzili.Neka nam Gospod oprosti kakvi smo!


zoran milenkovic, 04/03/2008, 22:49

zaista su zapanjujuci nadmenost i prezir s kojim se redovno neki oglasavaju povodom srba iz rasejanja: ali gospodo, jeste li vi svesni da "dijasporci" unose godisnji priliv deviza od tri milijarde dolara u tu vasu, kilavu srbiju, da predstavljaju devedeset posto vaseg turizma, da vas, bezmalo - izdrzavaju takve, kunjave i zajedljive! pa nismo vam mi krivi sto vas je dinkic toliko zaduzio (26 milijardi dolara, da mu bog oprosti) a nije izdejstvovao te nesretne vize, a vi biste tako da putujete i pazarite. i cujte: s obzirom da ovde placamo porez, a tamo isto saljemo pare, to nama daje pravo i na "oglasavanje".


johnny , 05/03/2008, 00:02

Dejanu ,07:28 Za neplacanje poreza bi gradjanka ...:red velicine ..izgubila kucu..odbijalobi se od plate..crkla kreditna sposobnost..na kraju zavrsila na ulici.Bukvalno.Nesposobnost da da teska rec Srba u Srbiji se ogleda da nisu u stanju da finansijski uniste (ni jednu i br 1 ) banku iz zemalja koje su srpski neprijatelji .Zemlja je u ratu Gd Dejane, ako to ne vidi narod i vlada onda je to problem.Veliki !


PNG-bash mi lepo,daleko sam od beogradcica , 05/03/2008, 00:05

@Zorane Milenkovicu,mada se slazem sa vashim komentarom ja vas molim da ne izazivate ih! Po nekim kometarima vidim da nas pojedini starsno mrze, zato sto volimo Srbiju!Za neverovati!


meda , 05/03/2008, 00:08

PREPARANDUS... Vidi se da nasi politicari opet pocinju da lutaju u mutnim vodama, i ne znaju u sta su zaronili. Najgore je to sto se nece ugusiti ni od mutljaga, ni od toga sto ih neko drugi davi, vec zato sto ce poceti medjusobno da se otimaju oko jedine boce sa kiseonikom (u vidu naseg identiteta), gde ce kisonik popiti prevashodno sam mutaljag, a ne oni koji se trude da se ne udave. Dok se jedni trude da tu bocu ne daju onome drugom, ta makar ne sluzila ni njima samima, drugi pokusavaju da zaborave na bocu i kroz tesko blato isplivaju na povrsinu i ako znaju da nemaju sanse, naravno posto su prekasno shvatili da u mutljag nikada nisu ni trebali da uskacu. Tako je to sa nasom Srbijom. Kada su u prvom trenutku svi onako junacki skocili u ponor, niti jedan nije pomisljao o tome da ce u odlucujucim trenucima, umesto da se bore za goli opstanak, razmisljati jedino o tome kako ce onaj drugi brze skoncati, kostalo sta kostalo. A za nas, njih je toliko bas briga, da je to strasno zalosno. Pa naravno da treba protestvovati, svuda gde god se stigne i moze. I nije trenutak ni za svadju ni za da se postaljvaju uslovi. Nas je muka naterala, a ne bes. Elem, dva losa ubise Milosa, a mi i dalje nismo naucili ni Kosovski ciklus.


Bojan , 05/03/2008, 00:49

Kakvu odstetu nama treba da plati Evropska Unija.Za sta? Rumunija je dobila godinu dana pred ulazak u EU 32 milijarde evra,pomoc,ne kredit zato sto je ispunjavala uslove koje joj je zadala EU.Ovde neki kao ti misle da mi mozemo postavljati uslove Evropskoj Uniji.Bas budalasto.Jednog dana kada im prekipi samo ce nam javiti da joj nismo potrebni.Ima da molimo ali bice kasno.Gde cemo onda prodavati svoju robu ako je uopste budemo imali.Ova zemlja bez Evropske Unije moze da propadne za samo nekoliko godina.Do kraja ove godine sve ce poskupeti za 100 posto.


Trane , 05/03/2008, 03:25

Kakva tuga i plac, kome to treba? Ja sam besan kao ris i hocu da se bijem do poslednjeg daha. U nedelju 9. marta, dva sata popodne, Srbi u Los Andjelosu organizuju demonstracije ispred zgrade vlade na Vilsir bulevaru. Svi su pozvani.


komšija UN , 05/03/2008, 05:24

I ja sam pripadnik Srpske dijaspore. Gotovo da mogu kamenom da dobacim od svog stana do zgrade Ujedinjenih nacija, pa opet nisam učestvovao na protestu u nedelju i ne zanima me da dajem podršku politici koja je uništila prvo Jugoslaviju, a nakon toga i Srbiju.


Simonida , 05/03/2008, 08:59

ZAGREBCANKA***Vi ste sve jako lepo uocili, odrzali ste par lekcija i nama koji volimo Kosmet ali i onima koji ne vole. Mi cemo Vas rado saslusati i reci da imate pravo ali OVI drugi koji su sebe prepoznali u Vasim recima samo ce se nasmejati. MARIJA*** ne zeli da ono sta je doziveo njen brat dozivi i njen SIN. Niko MARIJA ne voli ni ubijanja ni razaranja osim onih koji ih vrse, a to nisu ni NEMANJA ni Vas brat a jos manje Vas sin! Ali ponekad dodje vreme da se na strasnom mestu mora postojati i zbog toga se medjusobno razlikujemo, ili jesi ili nisi, jedino je ,koliko ja shvacam tu problem, jer vidim da ste VI i protiv toga. Ja nisam dozvolila bratu da ide u dobrovoljce rekla sam mu da ostane kuci jer ce zlo kako je krenulo i kako je vodjeno, doci i do nasih vrata, a ko ce onda braniti staru majku i mene ako on ne bude ziv? Eto, zlo nam je posle toga stiglo, ni ja nisam htela da on to sve vidi, ali ponekad se MORA Marija, Gospod to ISTE!

Dragan,BGD , 05/03/2008, 09:29

@zoran Milenkovic Tacno je da smo kilavi i kunjavi i mnogo tacno je da dijaspora u mnogim periodima izdrzava Srbiju.Malo ste preterali sa 3 milijarde dolara,ali nije vazno.Nazalost, ovde je cesto dijaspora iskoriscavana samo materijalno,kad neko dodje iz inostranstva,odmah ga pitaju za pare.Mnogi ljudi su hteli da ulazu pa su cesto ostali bez novca,a bilo je i nekih probisveta koji su se ovde predstavljali kao veliki biznismeni. Suma od 26 milijardi,ako je to tacno,nije uzeo Dinkic.Mi smo duzni vec dve,tri decenije prilicno novca.Posle 2000.godine dobili smo kredita mozda u vrednosti od par milijardi dolara,ali isto toliko nam je otpisano.Tako da niste u toku,pa bolje da ne iznosite podatke koje ste culi,ne mozete da se setite gde,ili ste procitali u zutoj stampi. Govorite o vizama,kako bi nas narod zeleo da putuje.Sve sto tvrdite je pogresno.Oni koji imaju novca za putovanje,imaju i vize,a vecina,preko 95% i sad da ih pustis bez pasosa,ne bi imali para za voz do Minhena. Vize su potrebne samo djacima i studentima,a narodu je potreban posao,mogucnost da oni koji vrede rade u Evropskoj Uniji,ili za Evropsku Uniju.To je poenta.


 

 

 

 
 
Copyright by NSPM